Blev bjuden på Ukrainsk afton förra veckan. De ukrainska dansarna äter sällan mat, förrutom då de är lediga, då äter de fläsk, ost och pastej. (Vodka dricker de hela tiden)


ukrainsk afton




ukrainsk 2
Peter och Schtetschky (Eller hur fan han stavar sitt namn)


dick
Sminksession (Little Dick)

På lördag så lyfter mitt plan med destination Bankok. Det ska bli riktigt skönt att komma iväg, tunnelseendet jag har nu efter alla shower i huvudet är riktigt ordentligt nu. Det börjar till och med bli svårt att handla mat i affären. :-) Man går in i affären med intentionen att en riktigt god middag och kommer ut med endast en påse nötter eftersom man inte såg maten för alla stämmor och placeringar man har i huvudet. När vi sen väl är framme i Bankok så följer två veckor av premiärer på båten. Det ska tydligen bli jääääätteintensivt. (De jobbar mycket med skrämselteknik här) Men sen så är det hej sol och bad!

puss och kram!

2 kommentarer

johanna

03 Nov 2010 16:17

Jag är så dålig. Jag kommer ju inte att hinna till Hamburg innan du åker. Skäms och skyller på mig själv. Jag hade så gärna träffat dig.

johanna

03 Nov 2010 16:18

Du, trevlig resa och lycka till!

Kommentera

Publiceras ej