En dag med rep kvar, sen två veckor premiärer och rep. phu... Sen SOOOOOOL och BAAAAD och SÖÖÖÖÖMN och Hänga på gymmet och skriva låtar, tjohooooo!

I morgon så har vi Runthrough på Kasta loss showen, Earth wind and fire showen med cheerleader-hoppsa steg, AIDA välkomstshowen och Disney showen (kan inte mina tyska texter än) det kommer att gå snor bra. Sen är det bue bue Hamburg och hallå Thailand. sköj sköj. sjukt lång flygresa, sova sova sova. :-)

nu ska jag hem och göra just det.
Hinner jag inte skriva här innan jag drar så kommer det antagligen att vara dött i dryga 2 veckor antar jag, (Får se hur det är med lediga tider på båten)

många pussar och kramar till er där hemma.
Tack en en gång för paket!
och puss på dig pappa!

3 kommentarer

birgittamamsen

05 Nov 2010 12:40

Lyckost dig! Ha en skön flygresa och njut av att göra ingenting! Många kramar och pussar till dig, hoppas dom räcker tills du får kontakt med yttervärlden igen.

Pappa

05 Nov 2010 21:16

Puss och lycka till!

Pappa

05 Nov 2010 21:19

Puss och lycka till!

Kommentera

Publiceras ej