Efter lite påtryckningar från närstående så har jag nu öppnat min blogg igen.
Jag förstår att det här är otroligt stort för många och att det kan väcka många frågor. Så här kommer svar på några av de vanligaste frågorna...
 
 
Q: Kommer bloggen att uppdateras regelbundet?
A: Antagligen inte.. Snarare bara så ofta som jag känner för det.
 
Q: Kommer du skriva på samma sätt som tidigare?
A: Antagligen inte. Jag har blivit äldre, lite visare, mindre rädd för konflikter med destå mer respektfull och insiktfull i att alla människor ser världen genom sina egna ögon och att allas handlingar har en förklaring... Inte nödvändigtvis en ursäkt... men en förklaring.
 
Q: Jag fattar inte... Vad innebär det?
A: Att jag antagligen inte kommer att skriva lika mycket om hur knäppa jag tycker att andra människor är. Eftersom jag har insett att jag oftast är lika knäpp själv... Ni vet, det där med att kasta sten i glashus...
 
Q: Vad fan ska du skriva om då?
A: Hur fan ska jag veta det? Jag har ju inte skrivit något än!
 
Q: Kommer jag som läsare att få ut något av läsa det du publicerar här? 
A: Vet inte. Det får du svara på själv. Bloggen har tidigare varit i rent katarsis-syfte för min egen del i de perioder som de har behövts och det kommer den att fortsätta vara i första hand. Hittar du något som talar till dig här så blir jag jätteglad. Tycker du att det jag skriver är rent dravel och inget att ha så är det helt okej för mig.
 
Q: Kommer du att svara på kommentarer den här gången?
A: JA!
 
Q: Jag har inte läst dina gamla inlägg/Jag vill läsa dina gamla inlägg igen. Kan jag fortfarande göra det?
A: Jepp. Det finns under kategorierna efter årtal.

Kommentera

Publiceras ej